Blog ini....

Blog ini pada asalnya blog private aku, namun setelah berjinak-jinak dalam bidang fotografi, aku bercadang untuk menjadikan blog ni sebagai blog rasmi artwork aku. Maka, segala hasil kerja aku sama ada belum beredit ( snap terus dari Nikon D40) ataupun sudah beredit dgn menggunakan CS3 Photoshop, Photomatix Pro 3, dan Panorama Maker 5 akan aku post di blog ini. Jadi, segala komen, kritikan, kutukan, atau pembetulan dari gambar yang ada di blog ni, aku terima dengan hati terbuka memandangkan aku pun masih baru dalam bidang ini. Lastly, harap korang enjoy dengan blog ni. Sekian.

03 July, 2010

Nikon D40 with Macro Lens





12 comments:

  1. cun lah!













    waka waka eh eh!!

    >>__________<<

    ReplyDelete
  2. ku pernah gak tgkp gmbr spider web.. tp x menjadi2 lg.. hmm...

    neway, nice! =)

    ReplyDelete
  3. Farid: thanks..xde lah lawa mana pon...hehehe

    lin: lah ye ke??pkai macro lens x???

    ReplyDelete
  4. tingkat lagi ok.. cun 2... biasa lah...

    guna iso 100 f 1.8 baru cun.. shutter kasi up sket.. gelap2 sket :)

    ReplyDelete
  5. Farid: thanks 4 your information...saya akan perbetul kan lagi...ade facebook x??

    ReplyDelete
  6. xpun.. lin pkai digital camera je.. kumpul2 ilmu dlu bru nk beli slr :)

    ReplyDelete
  7. bro, add kt fb lin.. boleh share2 idea :)

    anireawan@yahoo.com
    thankx! ^^

    ReplyDelete
  8. ada...


    carik la sendiri!

    waakakakakaak


    hahahahaha




    >>________<<





    add lah...


    hibasenget@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Lin: oooo..patut lah..xpe2...mula kan dari bawah dulu...mcm saya gak...firstly just pkai camera hp sony jerr..tp megapxel nya tggi...dh add dh..thanks...jenguk2 lah album2 dalam fb saya tu..

    ReplyDelete
  10. Farid: kau ni mcm perli aku jerr??mntang2 lah aku baru blaja kan...hehehe...

    ReplyDelete
  11. xder la... gua kuat gurau... cool ok.. peace!






    >>_______<<

    ReplyDelete

Penulisan ku

Mari Like sama2